شناسه خبر : 91592
سه شنبه 28 تير 1401 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در خیابان ولیعصر صورت گرفت:

گزارش تصویری از غرفه جانبازان نخاعی ورزشکار در عیدبزرگ ولایت/تصاویر

جانبازان نخاعی ورزشکار باشگاه بقیه الله (عج) با برپایی غرفه ای در خیابان حضرت ولیعصر(عج)،میزبان مهمانان امیرالمومنی (ع) شدند...

فاش نیوز- عیدغدیر فرصت بسیار مناسبی بود تا امروز محبان امام علی(ع)، ارادت قلبی خود را تقدیم مولا و مقتدای خود نمایند. از این رو جانبازان نخاعی ورزشکار باشگاه بقیه الله (عج) نیز با برپایی موکب در خیابان حضرت ولیعصر(عج) ودر ابتدای خیابان شهید بهشتی، میزبان سیل جمعیت و عاشقانی بودند که با شور و شعف بسیار از اواسط بعدازظهر خود را به بزرگترین جشن ولایت رسانده بودند تا عظمت جهان اسلام و مذهب تشیع را به چشم دیگر مذاهب بکشانند و با مولای خود عهد و پیمانی دوباره بندند.

  حضور جانبازان نخاعی ورزشکار در میان جمعیت، توجه بسیاری از رهگذران و عکاسان حاضر در این مراسم را به خود جلب کرده بود به طوری که رهگذرانی که با شتاب درحال عبور بودند را برای لحظاتی میخکوب می کرد. جانبازان نیز به رسم ادب با شربت خنک و شیرینی، خستگی و گرمای طاقت فرسای بعد از ظهر آفتابی را از تن آنان می زدودند و عجب حظی داشت شربتی گوارا که از دست جانبازنخاعی، کام تشنه ای را سیراب می کرد و در این میان خوب یادم هست جوانی را که نسل بعد از سال های دفاع مقدس بود اما به فرزند خردسال خود با صدای رسا گوشزد می کرد "اینان مردند، قربان همه تان"و با قدرشناسی از کنار آنان عبور کرد.

 مرشد "رضا پیرانی" نیز که با اشتیاق فراوان به همراه دیگر باستانی کاران جانباز، خود را به این جشن رسانده بود و به همراه تعدادی، مشغول صحنه آرایی غرفه بودند، در حین ضرب گرفتن به گزارشگر ما گفت که این همه سرور به عشق مولا علی است و هرچه داریم از کرم مولاست.

  هنرنمایی جانبازان باستانی کار به همراه مربی بدنسازی خود با لباس متحدالشکل، نیز یکی دیگراز فعالیت های جذابی بود که چشم و دل هر حاضری را نوازش می کرد؛ به طوری که فلاش دوربین عکاسان رسانه ها قطع نمیشد.

  در این میان مرشد از مناقب و فضایل "علی" می گفت و نوای "علی علی مولا، علی علی مولا علی"اش دلمان را تا نجف می برد و هرگاه به رسم ورزش زورخانه ای، دستی به "زنگ" می برد، عابرین و رهگذرانی که برای اولین بار به صورت زنده این صحنه را می دیدند، با کسب اجازه از مرشد، زنگ را می نواختند. جانبازان نخاعی، خستگی ناپذیرتر از همیشه در جدال با آهن سرد میل و کباده، مهارت و پهلوانی را به زیبایی به نمایش می گذاشتند که با تشویق بسیار حاضرین همراه می شد.


 حضور پدرشهید "حامد ضابط" از شهدای نیروی انتظامی، با تصویری از فرزندشهیدش در کنار جانبازان باستانی کار، از اعتبار خاصی برخوردار بود؛ طوری که وقتی این پدر شهید شروع به کباده زنی کرد، گرداگرد غرفه جانبازان مملو از جمعیتی شد که غریب به اتفاق آنها از نیروهای خدوم نیروی انتظامی بودند و برای ادای احترام به این پدرشهید آمده بودند.

 از آنجا که دغدغه بسیاری از خانواده ها تربیت فرزندان سالم و ورزشکار است، با قرار گرفتن در کنار جانبازان نخاعی ورزشکار، از کم و کیف و چگونگی این ورزش برای فرزندان خود سوالاتی می پرسیدند که جانبازان نیز در کمال صبر و آرامش، پاسخگوی سوالات آنها بودند.

 گفتنی است کار غرفه جانبازان نخاعی ورزشکار بقیه الله که همواره پای ثابت تمامی برنامه های ملی، مذهبی و فرهنگی هستند، به زیبایی هرچه تمام تر و پس از حدود ده ساعت کار از ظهر تا نیمه شب پایان یافت.

* صنوبر محمدی

اینستاگرام
سلام من نمی‌دونم این چه عددالتی که یک عده با پارتی بازی پرونده سازی واسه خودشون مدرک جانبازی درست میکنن تا از حقوق و مزایای بسیجیان و جانبازان جنگ استفاده کنند ویک سری بعد از چندین سال از هرگونه مساعدتی بی بهره می مانند
منظور؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi